Skip to main content

Změny v aplikaci

23. 7. 2020 – nasazena distribuce K0725.0.0
  • Aplikace nově umožňuje vytvoření online schůzky z prostředí Školy OnLine. Do parametrů aplikace je doplněn parametr „Povolit vytvořit online schůzku z aplikace“. V současnosti je možné svolávat schůzky pomocí „Microsoft Teams“. Schůzku lze vytvořit pro obecnou událost. Vytvořit ji bude moci pouze učitel, který má provázaný účet ve Škole OnLine s účtem v Office 365. Další nutnou podmínkou pro vytvoření schůzky je nastavení stávajících parametrů školy pro propojení s Office 365. Vytvoření schůzky je možné z kalendáře pro obecnou událost přes volbu v kontextovém menu. Schůzka je vytvářena podle vlastností obecné události – na stejný čas a pro stejné osoby jako jsou uvedeny v obecné události. Naplánované schůzky se účastníkům zobrazí v kalendáři v podobě ikonky „kamera“ umístěné na obecné události. Více se můžete dočíst zde.
  • V modulu „Zápisy“ na formuláři „Nastavení el. přihlášky“ na záložce „Instrukce k zápise“ v poli „Zadejte text, který bude součástí potvrzovacího e-mailu:“ je nyní možné zadávat formátovaný text. Tento text je následně součástí e-mailu, který se odesílá rodiči při registraci dítěte k zápisu.
  • Při tvorbě testů v modulu „Výukové zdroje“ je nyní možné vkládat i obrázky zkopírované do schránky a to jak v zadání otázek, tak v jednotlivých odpovědích.
  • „Zlidštění“ hlášky okna při chybějící definici vysvědčení pro konkrétní třídu.
  • Vzhledem k postupnému ukončování podpory Adobe Flash se změnila výchozí hodnota parametru „Povolit používání technologie Flash pro zobrazování tiskových sestav“ na hodnotu „Ne“. Pokud měl uživatel tento parametr ručně nastaven, doporučujeme si jen přenastavit na hodnotu „Ne“, jelikož technologie Flash bude postupně zcela odebrána ze systému.
  • Formulář „Zařazení uchazečů do tříd“ v modulu „Zápisy“ umožňuje nově zařazovat do tříd i uchazeče zapsané do mateřské školy.
  • Aktualizace číselníku bank dle stavu k 1. 6. 2020.
  • Aktualizace rejstříku škol dle stavu k 2. 7. 2020.
  • Oprava chyby s přednastavováním datumů pro aktualizaci na formuláři „Tvorba rozvrhu“ při přepnutí do budoucího školního roku.
  • Opravena chyba, kdy se na formuláři „Osobní karta zaměstnance“ za polem „V případě, že evidované údaje nejsou aktuální, kontaktujte některou z následujících osob:“ chybně zobrazovali někteří administrátoři vícekrát.
  • Oprava chyby v exportu ukončených studentů vysokých škol na SIMS.