Skip to main content

Změny v aplikaci

18. 8. 2021 – nasazena distribuce K0738.0.0
  • V návaznosti na nařízení vlády ohledně soustavy oborů vzdělání (https://www.zakonyprolidi.cz/cs/2010-211) je možné mít tzv. obory vzdělání poskytující střední vzdělání s výučním listem a střední vzdělání s maturitní zkouškou. Formulář „Obory vzdělání“ nyní umožňuje tyto obory evidovat. U těchto oborů se pak zobrazí pole „Kód a název doplňujícího oboru“ a „Délka studia doplňujícího oboru“.
  • Na formuláři „Elektronická omluvenka“ pro zákonného zástupce v MŠ (aplikace Digiškolka) je nově barevně odlišen stav jednotlivých omluvenek – nezpracovaná – černě, zamítnutá – červeně, vyřízená – zeleně.
  • Aktualizovány číselníky MŠMT k 12. 7. 2021 (jedná se zejména o číselníky RASO, RADV a RAKK).
  • Na formulářích s HTML editory (např. uzávěrka třídního, uzávěrka učitele apod.) došlo ke změně textů poznámek ohledně psaní tvrdých (nedělitelných) mezer, tak aby odpovídali aktuálnímu způsobu vkládání.
  • Upraveno zobrazení názvu organizace/školy na formuláři „Výsledek zápisů do MŠ“ pro zřizovatele. Pokud je v rámci organizace evidováno více mateřských škol (pracovišť), pak se na formuláři místo názvu organizace zobrazuje název školy (pracoviště).
  • Na formuláři „Hodnocení v předmětu“ již nedochází k chybě, pokud pro daný úvazek (vyučujícího, předmět, třídu) neexistuje žádné hodnocení.
  • Na formuláři „Opravné a komisionální zkoušky“ bylo opraveno dotahování příjmení a jména žáka/studenta z historie s ohledem na datum zobrazení.
  • Nové šablony pro import dat do modulu „Zápis“ a do školní matriky pro mateřské školy.
  • Opravena chyba při mazání účtu uživatele, který má vazbu na externí systémy (např. Office 365, Rozvrh Bakaláři apod.).
  • Oprava exportování tiskových sestav do PDF formátu při zaškrtnutém příznaku „Otevřít po exportování“.
  • Úpravy v rozhraní pro aplikaci Rozvrh Bakaláři – nyní jsou předávány pouze místnosti označené jako aktivní a nejsou již ořezávány zkratky místností.
  • Optimalizováno načtení dat při importu dat z IS Certis na formuláři „Import dat z IS CERTIS“.
  • Úprava tiskové sestavy „Seznam žáků ve třídách – testování COVID-19“ – upraveno pole důvod na hodnotu „Žák byl očkován nebo je v ochranné lhůtě 180 dnů od prodělání onemocnění na COVID-19“.