Skip to main content

Změny v aplikaci

10. 4. 2021 – nasazena nová distribuce K0733.0.1
  • Vznikl nový formulář „Evidence testů na COVID-19“ (menu Evidence osob – Zaměstnanci školy), na kterém je možno evidovat datum posledního negativního testu, datum posledního pozitivního testu a datum očkování daného zaměstnance školy. Formulář zobrazuje všechny interní zaměstnance, tj. učitele, vychovatele, rozvrháře, administrátory, apod. Obsahuje rovněž export do MS Excel. Data zadaná na tomto formuláři se následně využívají pro generování tiskové sestavy „Seznam zaměstnanců – testování COVID-19“, aby se odlišilo, kteří zaměstnanci se musí testovat, a kteří nikoli.
  • Pro trasování vznikl nový formulář „Vyhledání kontaktů žáků/studentů“ (v menu Rozvrh a suplování – Statistiky a přehledy). Formulář pro vybraného žáka/studenta (žáky/studenty) v daném časovém období zobrazí seznam všech jeho kontaktů. Výběr je prováděn na základně rozvrhu žáků/studentů (rozvrh, školní akce, obecná událost). Formulář umožňuje vyexportovat kontakty do souboru ve formátu MS Excel. U kontaktu je uváděno telefonní číslo. Pokud má žák/student evidováno mobilní telefonní číslo, pak je uveden ten. Jinak je uvedeno telefonní číslo primárního zákonného zástupce, přednost má číslo mobilní.
  • Vnikl nový formulář „Výkaz S51-01 o zápisu do MŠ“ (v menu Výstupy – Výkazy), který zajišťuje výpočet výkazu S 51-01 – Výkaz o zápisu k předškolnímu vzdělávání v mateřské škole.
  • V menu Správa aplikace – Uživatelské role je dostupný nový formulář „Hromadné přidělení rolí“, kterým je možné více osobám ze skupin žáci/studenti, zákonní zástupci a zaměstnanci přidělit hromadně požadované role.
  • Formulář „Seznam přihlášených účastníků“ v modulu „Zápis na školní akce“ byl rozšířen o nové tlačítko „Založit obecnou událost“, umožňující přesměrování na formulář „Obecná událost“ v režimu zakládání nové obecné události s přednastavením názvu, termínu konání, žáků/studentů a učitelů.
  • Doplnění položek „Zaměření“ a „Náhradního zaměření“ do exportu do MS Excel na formuláři „Evidence uchazečů“ v modulu „Zápis“.
  • Na formuláři „Doporučení pro vzdělávání“ příznak „Jen platná doporučení k datu“ nově vybírá doporučení jen podle data platnosti doporučení a již není kontrolována platnost alespoň jednoho podpůrného opatření z doporučení k zadanému datu u příznaku.
  • Pro přihlášeného rodiče je ikonka „kamery“ pro online výuku v kalendáři zobrazena, ale již neobsahuje odkaz na schůzku samotnou a rodič se tak nemůže připojovat k online schůzce.
  • Na formuláři pro editací uložené zprávy v modulu Komunikace byl opraven výmaz adresátů (již lze smazat všechny typy adresátů).
  • Byla doplněna nová hodnota pole „Důvod konání zkoušky“ na formuláři „Opravné a komisionální zkoušky. Jedná se o hodnotu „Náhradní zkouška“. Vznikla na základě opatření obecné povahy MŠMT Č. j.: MSMT-3267/2021-1 ze dne 29.1.2021.
  • Optimalizace výběru záznamů na formuláři „Žáci/studenti v úvazcích dle učitele“.
  • Nová tisková sestava „Seznam zaměstnanců – testování COVID-19“ – zobrazí seznam zaměstnanců školy (učitelů, vychovatelů, administrátorů, …) pro testování na COVID-19. Sestava vychází z dat zadaných na formuláři „Evidence testů na COVID-19“ pro zaměstnance, na kterém se zadávají pozitivní testy a případně datumy očkování. Sestava je rozdělena do dvou tabulek na zaměstnance, které je nutné testovat, a které není nutné testovat (jsou naočkováni nebo mají v posledních 90 dnech pozitivní test).
  • Nová tisková sestava „Přehled všech podpůrný opatření čerpaných žákem/studentem“, která dle výběru žáka vytiskne všechna jím čerpaná podpůrná opatření za dobu jeho evidence.
  • Nová sestava „Export zapsaných uchazečů pro systém Edookit (ZŠ)“ pro export údajů z aplikace Zápisy Online pro účely importu zapsaných uchazečů z modulu „Zápisy“ do aplikace Edookit.